Photoshooting in the Beach: Boyfriend Jeans!

Monday, May 18, 2015

The kids playing and screaming, people smiling because of the good weather, the birds flying....
The sun is shining, the sky is blue, the smell of the sea envelops you...
Insn't that perfect? It is.

Having fun with my friends...
                        
 But now to the outfit, that's what you want to see!


Clothes:

T-shirt: H&M
Boyfriend Jeans: H&M
Shoes: Shana

For me boyfriend jeans are perfect, they're confy and pretty! But they're some tiemes a bit difficult to combine, you have to really look that the T-shirts that your are wearing are not too wide. You don't want to look like a weird sack. I perefere to wear them in spring-summer, because a long jacket with them would be a bit strange. I think they are more spring-summer jeans to wear without jacket, just shirt and jeans isn't it confortable?

You can just wear them with a white shirt and it will look really good too!


Hope you enjoyed and have a nice day! 

20 comments :

  1. Wundervolles Outfit & die Bilder sind richtig schön , Carla !

    ReplyDelete
  2. Ich finde dich wirklich sympathisch und dein Blog gefällt mir gut. Ich habe gemerkt, dass dein Blog noch sehr neu ist...aber ich hätte da ein trotzdem schon ein paar Verbesserungsvorschläge...
    Deine Outfitbilder sind viel zu klein, man kann fast nichts erkennen. Außerdem machst du sehr viele Rechtschreibfehler, vielleicht solltest du da etwas mehr darauf achten, denn das wirkt sehr unprofessionell. Außerdem weiß ich nichtmal woher du kommst, deine Blogsprache ist Spanisch, du schreibst auf Englisch, jemand kommentiert dir auf Deutsch - auf deiner "About Me"-Seite bin ich leider auch nicht fündig geworden aus welchem Land du kommst.
    Hoffe du nimmt meine Kritik an.
    Lg

    In English again, because I really don't know if you understand german?
    I think you're very nice and I like the layout of your blog, but your outfit pictures are way to small, you can't even see anything. I also think that you're English is not that good, you should check your words in a diccionary before you post it online, it really seems unprofessional.
    I also didn't really get to know you - I don't know from which country you are, because your blog language is Spanish, you write only in English but your comments are in German - I'm really confused!
    I hope you can understand my little critics.
    Best wishes,
    Lisa

    ReplyDelete
  3. Ein wirklich toller Bericht!

    Sehr schöne Bilder!!!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Sehr schöner Look, gefällt mir total gut!<3 Ich habe leider noch keine Boyfriend Jeans, aber suche schon lange nach einer schönen, so wie deine! :)

    Alles Liebe,
    Hanna

    ReplyDelete
    Replies
    1. Danke! Meine sind von H&M vielleicht gib's die noch :D

      Delete
  5. I love your jeans and especially that pretty top! What a cute pattern for summer! Great post!
    xo Kiki
    https://colormekiki.wordpress.com/

    ReplyDelete
  6. Ein wirklich wunderbarer Post, Liebes! So wie so ziemlich all deine Posts. Mir hat es wirklich Spaß gemacht ihn zu lesen. Mach auf deinem bezaubernden Blog unbedingt weiter so!
    P.S. Bei mir läuft zur Zeit eine Blogvorstellung würde mich freuen, wenn du mitmachst.
    LG Susie
    Go Carpe That Diem

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vielen, vielen Dank Susie! Ich schaue es mir jetzt gleich an :D

      Delete
  7. Bei mir läuft gerade eine Blogvorstellung, schau doch mal vorbei, wenn du möchtest!
    ♥, Erika
    erikaloove.blogspot.de

    ReplyDelete
  8. Amazing photos!
    You have a lovely blog! Let me know if you'd like us to follow eachother on GFC and keep in touch?
    http://lyinyou.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much! Yes, we can follow us eachother :D

      Delete
  9. oh wow, this top is so so beautiful :) looks like you had loads of fun there xx

    dresses-and-travels //@susandollparts

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes it was such a beautiful time there! Thank you! :D

      Delete